Subject: Nimistu N0010 piirsuurus
From: "Sandra Mustasaar" <[email-masked]>
To: "x Terviseamet info" <[email-masked]>
Cc: "Perearst" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Sep 2025 12:42:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tervisekassa edastas 27.08.2025 nimistu N0010 piirsuuruse muutmise otsuse
nr 1.1-3.6/100 , mis kehtib alates 01.09.2025.

Meie poole pöördus nimistu omanik, perearst Signe Alliksoo, kes on mures,
et hommikuse seisuga kuvab MEDRE endiselt tema nimistus vabade kohtade
olemasolu.

Palun anda perearstile ([email-masked]) tagasisidet, kui muudatus on
tehtud.

Heade soovidega

SANDRA MUSTASAAR
Peaspetsialist
Perearstiabi teenus

T: 58872911
E: [email-masked]
Liivalaia 36, Tallinn
    <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>
<https://www.tervisekassa.ee/blogi>